Wirtualne Biuro

BWTAX > Wirtualne biuro

ZAKRES OBSŁUGI KLIENTA

Z uwagi na zróżnicowane potrzeby i wymagania naszych Klientów, cena usługi jest indywidualnie negocjowana z Klientem przed podpisaniem umowy.

Wirtualne biuro

Wirtualne biuro to nowoczesne rozwiązanie polegające na rejestracji firmy pod warszawskim adresem, bez zbędnego inwestowania w wynajęcie drogiego lokalu biurowego.

Oferta skierowana jest zarówno do istniejących firm, jak i dla firm/osób rozpoczynających działalność gospodarczą. Nasza oferta to także szereg usług m.in. asysta sekretarska polegająca na odbiorze wszystkich rodzajów listów, ewidencji korespondencji, czy też zawiadamianiu o jej nadejściu.

użyczenie adresu do rejestracji firmy, obsługa korespondencji, asysta sekretarska:

od 50 zł/m-c
(jednosobowa działalność gospodarcza, spółka s.c.)

od 100 zł/m-c
(spółka z o.o.)

20% zniżki przy jednorazowej opłacie za cały rok,
10% zniżki na pakiety naszych usług (np. wirtualne biuro i usługi księgowe).

Do głównych zalet wirtualnego biura należy: obniżenie kosztów związanych z wynajmem biura i jego eksploatacją, warszawski adres siedziby firmy (inny niż miejsce zamieszkania), oszczędność czasu, bezpieczeństwo dokumentacji.